Elin

Aha ja..
Nu har alltså jag också gått och skaffat blogg, en blogg som kommer handla om mitt liv och mina äventyr.
Jag hoppas att det kanske kan bli lite intressant iallafall.. haha

har gått och funderat länge på att börja blogga men har tänkt att nee jag väntar tills att det har hänt något med och i mitt liv som kanske är lite värt att skriva om och det tycker jag faktiskt att det har nu. För jag har tagit KÖRKORT , yes för det säger jag:) Det verkar alltså innebära att 1. jag får vara ute helt själv på vägarna utan någon skylt eller så kallad handledare tjatandes brevid mig:P..
2. jag behöver inte längre ha mitt jäkla pass med mig överallt och ingenstans hahaha och slutligen 3. jag har fått tillgång till lite mer frihetskänsla i mitt liv, det tackar vi för!

så ja, nu är det väl bara att återgå till verkligheten och allt man nu ska ta tag i och syssla med som student eller vad man nu kallas?

hej så länge/
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0