wish something and hide it in your heart

idag känns som en sån där dag då man bara inte kan undgå gamla minnen på något sätt, låter lite klychigt men jag vet inte:P
Vädret är underbart, träden fladdrar och löven yrar omkring, och mitt i allt det där står jag och på nått sätt åker med i det där "fladdret" och minns massa saker bara rak upp och ner.
Som att vid den här tiden för cirka 7 år sen var början på mitt nya liv, liksom för hela min familj. Flytten från storstan upp till en liten stad i dalarna..
Eller som att vid den här tiden på förra året var jag som alla mina kompisar och klasskompisar nyfikna på sista året som skolelev.. Helt otrolig vad fort allt går!
Tiden förrändras så otroligt fort.
Jaja nog om massa upphoppande tankar som kanske inte säger så mycket, nu åter till verkligheten här och nu

lunchade på siljan med Anna B, hur go tjej som helst! skoj att hitta någon man vetat om länge som nu blir en kompis:)
Nu väntar köttförspaj och en långpromenad!

Sköt om er


Kommentarer
Postat av: S

åh på din snygga kropp

2009-01-20 @ 18:29:31
URL: http://saragustafssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0