hush hush


hej!

har haft behövliga dagar här nere sen jag anlände, varit och blivit ompysslad hos mormor, promenader, middagar och stek på hennes veranda, hallå det är ju strax under hela 15 plus ute nu,yey! samt en snabbvisit på jobbet för att få reda på lite jobb, fre-sön står på schemat närmst! inkl hundvakt åt lilla lelle , blir braa
Annas o min lilla utgång igår vart väl sådär, fast att anna och jag har alltid kul tillsammans så hade det inte skadat med lite roligare bravader.  förmyset och jordbubbarna gjorde kvällen, köpte jordbubbarna ute på torget i solskenet, underbart med lite sommarkänsla redan första april

för övrigt har elin lyckats öppna halva fönsterdörren och inte hela när jag skulle vädra lite här,  jag blir tokig på mig själv! får se om anna lyckas hjälpa mig.. eftersom den händiga kvinnan i skaran inte är här nere för tillfället ;)



Kommentarer
Postat av: Martina

jaaaa! :D återträff hos dig. kan de blir bättre? :D precis som förut..

2009-04-03 @ 16:41:45
URL: http://maaerta.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra ELIN ;)

2009-04-07 @ 19:47:23
URL: http://emeliebuvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0