stay with me honey

huah, nu är det verkligen tid för uppdatering här! känns som att många behöver ta tag i det nu faktiskt, nämner inga namn ;)

är hemma i leksand, har varit här i en vecka nu. var inte riktigt tänkt att de skulle bli fullt såhär länge men med ett återbud hos läkaren så gjordes planeringen om och nu blir det så att jag åker ner mot sthlm igen på söndag! Farmor och Adam är här så det går ingen nöd på mig varken här hemma eller att spendera some time with friends och andra/annat.
Påsken var underbar, vilket väder! solning i bikini bjöd man tillochmed på, inte det bästa att göra i april kanske men man kan ju inte hejda sig, stek i solen, guld.
Sen blev det en sväng förbi lucky på lördagen, fullt ös. alltid lite överskattat men vad gör man inte?
imorgon fyller syrran år, 16. och inte minst jolin har också sin födelsedag på denna dag! önskar er en skön dag och förhoppningsvis massa presenter. sofia, jag vet vad du ska få och gissar på att du bli nöjd ;) jolin, tyvärr vet jag inte vad du ska få.. eller jo en sak från lilla mig som dimper ner i postlådan, inget märkvärdigt alls! förutom födelsedagar imorgon så blir det besök hos läkaren också, får se hur det går

nu: bull-bak?

ta hand om er, nu har jag faktiskt varit duktig på att uppdatera lite och ser fram emot lite läsning från er andra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0