sen en tid tillbaka


sitter och ska precis ha en mysig fukost med anna, frukost det är nog min o annas grej tror jag haha
Frukost är faktiskt hör o häpna nästan godast här i lägenheten!
idag blir det jobb och sen någon form av träning senare, måste fokusera på det där nu!
I helgen bjuder the voice på konsert vid kungsträdgården, kan bli ännu en lyckad helg. Thanks everybody för förra!

alltså vi kollade på twilight igår och a jag vet inte men den filmen, den kan man nog se ett par hundra gånger innan man ens börjar tröttna , den filmen alltså, can't wait på nästa i november, front road platser på den bion TACK



Kommentarer
Postat av: Maja.

true true, det går inte att tröttna på den där filmen! har du läst böckerna elin?:)

2009-08-16 @ 10:30:36
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa jag har börjat läsa böckerna nu! fick en spark i baken av maja som hade lånat böckerna av dig ;) inte kommit längre än typ 90 sidor men är redan addicted:)

kanske ska slå till med en bokklubb-kväll? haha

2009-08-16 @ 13:18:52
Postat av: sofia

Elin du måste gå med:D snälla:D

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=217651

2009-08-17 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0