Im not POP


wanted.. bra film de där, jag o johanna kollade precis klart på den, eller JAG kollade klart.. hon sover som en sock haha.
jobbat fem timmar idag, kalas roligt, tänk tänk om jag kommer kunna få mer tider där, bara att hoppas!
Denhär helgen känns det nästan som att vi har öppnat pensionat här:p.. emelie har haft sina kompisar amanda*2 här, johanna har haft paola! kretsat folk runtomkring en mest hela tiden, både på gott och ont såklart, tog inte upp det bara för att klaga utan för att det verkligen har sprungit folk överallt här haha. och det känns verkligen att anna inte ha varit hemma, för även fast det varit fullt hus endå så känner man verkligen när nån börjar saknas ur ens nuvarande vardag :)

I fredags vart det utgång, jag,johanna o paola tillsammans med johannas jobbarkompisar.. de va helt ok..:P för att bara ha behövt betala 20pänn för garderob på hela kvällen

imorrn blir det lunchning med mormor och sen vidare till jobbet i några timmar!
undra om det inte blir lite käk fr. pizzerian imorrn också kanske.. bara för att anna kommer hem ;)

Sköt om er





Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa vad bra att ni väntar med pizzan tills jag kommer!:D saknar er,tur att vi ses i morgon igen :)

2009-02-08 @ 23:34:03
Postat av: sofia

fina ni är!

2009-02-09 @ 11:21:30
URL: http://sofialjungstrom.blogg.se/
Postat av: catrine

fina!:)

2009-02-11 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0