Let go - Janet HURBRASOMHELST


a då har även jag intagit telefonförsäljar yrket.. va på utbildning idag så får vi se hur mkt jobb det blir osv.
Kör på det just nu!
Trött är jag känner jag nu så det är väl kanske inte bästa tillfället att skriva blogg på men jag ville komma med lite uppdatering nu när jag har börjat skriva en del iaf :P

Johanna kom med sitt pick o pack i fredags så nu är hon också en i familjen här på sedelvägen :) Efter att det mesta av hennes packning var på plats ;P.. drog jag vidare mot södertälje och mina älskade kusiner och moster med familj, mkt med mys!
och igår blev det ambassadeur, grymt trevligt ställe :)
Nu ska jag se om jag kan få tjejerna att börja glo på nån film, hörs om uppdatering

Sköt om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0