schlager helg i Leksand


yes då är man back on track här nere i lägenheten igen, åkte ner tillsammans med systrarna i morse:) Visade lägneheten för dom, jag tror dom tyckte den va rätt ok iaf;) sen for vi vidare till mormor för semla o middag, det är ju fettisdan idag och allt!

Hunnit med en massa sen jag åkte hem till leksand i torsdags:),
chill med amanda o emma, jobb i tällberg hela helgen, ridning & stallet, melodifestivalen, utgång med amanda o martina och skidåkning i romme med familjen

I veckan väntar jobb på dinsko,städning på kontoret och nu när systrarna är här nere över några dagar så ska vi shoppa och mysa hos mormor :)

förresten.. har beställt dator nu också! Äntligen:D, fick hjälp av emelie och hoppas hon blev nöjd över lilla mej som kund där också ;)

inatt sover sofia hos mej så nu ska ja gå in o se om hon fortfarande är vaken haha
bjuder från bilder på mig o mina stjärnor innan utgången i lördags
och sköt om er så länge

                      

Kommentarer
Postat av: Mandy

Tack för en trevlig helg gumman=)

2009-02-24 @ 20:57:41
URL: http://amandahedvall.blogg.se/
Postat av: Emeliebuvall.blogg.se

Hoppas du blir nöjd med datorn också, till och med jag längtar tills den kommer ;)

2009-02-24 @ 22:01:46
Postat av: Martina

tack gumman för sällskapet.. <3

men vilken bild =P

2009-02-26 @ 09:07:54
URL: http://maaerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0