bravader på sedelvägen


man kan ju verkligen säga att man lär sej genom misstag och motgångar och samtidigt framgångar! eller ja, genom en flytt får man också lära sig en massa.. igår var det en liten såkallad motgång. Så mycket som våran toalett höll på att strejka och jag vet inte om det är de första man vill ska börja krångla.. det var iaf såhär att jag upptäckte på natten till igår att den inte riktigt fungerade som den skulle och sprang och hämtade anna som redan hade börjat fnissa åt själva grejjen, vi tog snabbt beslut om att hämta emelie, eftersom hon säkert visste mer än oss.. tillslut stod vi där alla tre runt toaletten och småskrattade. Jag menar är inte en sån där grej typisk?
så hela dan igår har i prinicp kretsat till de där, å vad man kan bli tokig! ringande hit o dit och tillslut fick johanna tag på en räddande ängel, Uffe, martinas pappa! Han skickade hit två av sina rörmokare och vips var det fixat!
usch, vad hade vi gjort annars:P.. jag tror iaf att jag hade blivit inneboende hos mormor ett tag ;)
aja nog om det,
toaletten fungerar och alla är glada o nöjda haha

har hunnit varit ute och gått, jättefint väder har vi här nere för tillfället! om någontimme ska jag in o möta lisa, lite quality time med henne innan hon far till canada, aah:)sen ska jag o anna ha spa-kväll ikväll så det blir till att fixa lite för den. Imorrn går tåget hemmåt, ska bli jättekul. längtar hem till likagovägen


bjuder på en bild sen förra året, klassen ute i moje på studentveckan:)




Kommentarer
Postat av: systern din

snart ses vi:D

och nu ghar jag skrivigt till dig;) snäll syster.

2009-02-18 @ 18:16:44
URL: http://sofialjungstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0