17th


a det gick faktiskt bra igår på provjobbet, kändes det som iallafall och jag bemöttes positivt av personalen :)
 - fortsättning följer i veckan
Dagen följdes av lite strosande i köpcentrumet tillsammans med anna och maja, mycket olika bemötanden man får vara med om överallt man går. Personal i butikerna och i allmänhet är alldeles för upptagna med sig själva för att överhuvudtaget orka uppmärksamma kunderna. Det kan man faktiskt som hit flyttad från dalarna känna, även fast jag är född och har bott här tidigare.. det är ju inte som i Leksand direkt där folk hejjar på varenda kotte man träffar på ungefär, haha. Jag vet ju inte om jag överdriver men än så länge blir jag häpen om det uppkommer trevlig personal häromkring, eller vad säger du anna? :P Aja nog om det!

en planerad utgång blev det tillochmed, jag och anna tänkte att vi skulle ut och göra stan osäker!
Bestämde träff med minälskade kusin Louise och hennes polare på en krog vid mariatorget och sen vinglade jag och anna vidare mot Laroy - mycket dans och folk i massor :)

Så idag sådär dagen-efter, söndag startade med en alldeles för sen frukost, rättare sagt brunch sittandes i soffan som två soffpotatisar haha. Varade dock inte länge när vi visste att pappa skulle komma och hjälpa oss med lite grejer i lägenheten :) så det blev storstädning för mej o anna samt 3 nya lampor uppsatta, hålet i handfatet fixat och joggingskor fixat tack vare min kära pappa

Återstår chill framför tv.n resten av kvällen,
Ta hand om er så länge, och emma saknar dig med hjärtat, jag kommer på besök snart, håll ställningarna sålänge förfan;) , manda, miss you to pärlan och resten av er allihopa däruppe:) men jag klarar mig rätt så bra här nere ändå faktiskt, tur är väl det haha

L


Kommentarer
Postat av: mandy

Snyggve <3

2009-01-18 @ 20:47:04
URL: http://amandahedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0