remember those walls I built


utsträckta ben i soffan och en dator i knät är inte helt fel, min position just nu!:P
Har förövrigt varit runt på secondhand handling idag tillsammans med tjejerna, anna o emelies komisar sofia o emelie är på besök! Hittade en enkel liten resväska för häpna 20 kr, inte farligt alls!

Igår vart det Toxic, uteställe. För hela slanten! Såkallad schlagerkväll på dansgolvet men jag vet inte om jag tyckte att det spelades så mycket sånt faktiskt. Men kul att shake'a lite iaf:) Bjuder dessutom på en bild igår, på vi tre tjejer som bor här;P

Ikväll blir det käka ute och för min del så känner jag för mys framför tv.n. Dock har vi ju inte mer än1,2 och 4 men något finns väl att glo på ;P
Lördag blir provjobb på vila , spännande :)

ha det så bra så länge så hörs vi
L



Kommentarer
Postat av: josefine

Ja, jag gillar den verkligen! Jag har det bara bra här borta, går ingen nöd på mig :) Själv då? Verkar som om du flytt leksand för ett mer fartfyllt liv i stora huvudstaden? Va spännande! Hoppas att du kommer trivas! Kramis

2009-01-17 @ 18:05:31
URL: http://josefineh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0