sedelvägen 34!


jaha ja, nu är jag alltså nerflyttad till stockholm med tjejerna, Anna o Emelie!
shit vad konstigt det känns, tar ett tag att vänja sig vid tanken tror jag:P Men det blir nog bra och roligt det här trots att jag har varit en riktig vel-maja ;P

Julen och nyår gick fort som tusan men har vart hur roligt som helst, umgåtts med familj,släkt och mina älskade vänner :)
Jag menar jobbet på cervera som jag hade i 6 veckor sprang iväg som bara den och där stod julen i slutet och vankades, man hinner inte med hur fort tiden går! Men nu ska jag iaf vara duktigare på att uppdatera här så ni får vara med att följa mitt lilla äventyr här nere:) och hoppas på att få tag på ett jobb så jag inte behöver springa runt här nere helt bankrutt! skulle kunna underlätta lite ;P

Nu ska jag försöka packa upp alla mina väskor jag fick med mig med allt för mycket kläder, även fast jag har halva garderoben kvar hemma, haha sån är väl jag!
Sen står mys-på-stan-med-anna på schemat idag, emelie jobbar så jag o anna ska ut o göra stan själva idag!

ta hand om er så länge
L

Kommentarer
Postat av: sofia

låter hur mys som helst och du kan ju bara ana hur mycket avis jag är. hoppas du har det bra så hörs vi syrran!:) ett hjärta till dig.

2009-01-12 @ 18:08:08
URL: http://sofialjungstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0