use somebody


Hej allihopa! (skrattretande citat fr. blondinbella

Nu var det några dar sen jag skrev här igen.. blev sjuk i onsdags så har inte haft några krafter och händelser att skriva. Men nuså! Nu är jag på benen igen med lite hosta och bihåle-värk som jag hoppas ska vara på väg bort! Tycker jag kan få vara lite frisk nu faktiskt..

Beställde biljett hem i fredags och for uppåt  över helgen, hann med siljan med manda och maja - toppenställe det där;) , bio med maja o grabbarna, benjamin buttons - se den! , lite quality time med familjen , körde förbi anna ericsson o co på lördagskvällen, därmed lite tid med lisa , skjutsade efter det manda, linnea o emma - PUSS på er och i söndags hade jag heldag med majsan, gillar våra spontana chilltimes:)
EMMA, vi hann inte ses mkt vi ;) ändring på det
Rummet var sig likt, tur haha. SÄNGEN, min älskade runda säng stod på sin plats, gud vad skönt det är att sova i sin egen säng

Idag begav sig anna och jag ner hem till lägenheten i farmors nya bil som skulle levereras. Passade väldans bra!
Nu har jag städat häromkring så gott det går och jag hoppas att tjejerna ser det när dom kommer!
Imorrn ska jag tillbaks till verkligheten och slå mej ut på arbetsmarknaden! Behöver lite pepp tror jag..

För övrigt i veckan kommer johanna ner med sitt flyttlass till oss - Välkommen!
Umgås med louise och kusiner o co i södertälje!

ta hand om er



Kommentarer
Postat av: M

Hot lady:) ses snart igen..var så säker! Puss

2009-01-26 @ 21:25:27
URL: http://amandahedvall.blogg.se/
Postat av: emma linder

du är så snyggggg!!!

2009-01-27 @ 21:27:40
URL: http://linderemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0