Infektion


vaknade i morse och skulle åka till jobbet. men det slutade inte riktigt så.. jag har kännt sen igår att mina körtlar runt halsen har varit uppsvullna och ömma men tänkte väl att jag skulle kunna sova bort det. Men imorse hade det verkligen svullnat upp och jag kände mig som en stor blåsfisk i ansiktet och för att inte det skulle räcka så hade jag dessutom blivit rödflammig i ansiktet och det kliade som skjutton.
så jag har suttit på vårdcentralen hela morgonen, tillsammans med anna som tur var kunde följa med mig! Fick ta prover och det hela slutade med negativa provsvar och alltså virus infektion, vilket kroppen måste ta hand om själv. GAHH dessa infektioner jag råkar ut för
nu är det bara hoppas på att det går över så fort som möjligt! med tanke på att det är födelsedagskalas för min mandy på lördag:) vem vill inte vara frisk tills dess ?

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hoppas det går över fortfortfort!!!=)

2009-03-04 @ 17:17:18
URL: http://amandahedvall.blogg.se/
Postat av: sis

fan vad förvånad jag blev..hade inte en aning att du skulle komma hem!

fan vad jobbigt, min ena halsmandel är fortfarande stor;) KRYA PÅ DIG, och vi ses snart!

2009-03-04 @ 21:38:59
URL: http://sofialjungstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0