långa nätter


åå vad jag är frustrerad över mina utslag i ansiktet! nu har det försjutton gått över en vecka och inget har försvunnit. Snacka om att ha fått en rejäl virusinfektion, dock i halsen men tydligen hör ansiktet ihop med det också?..
Ger det tid över helgen så får vi se..

Onsdagskvällen tillbringade jag på klubben ego tillsammans med anna,johanna, michaela + hennes kompisar. En trevlig kväll och dessutom lite bubbel på det också!

Idag fyller emelie 20 år, GRATTIS! en gemensam present väntar dej på lördag av mej o tjejerna!
tänkte bege mej till mormor dag och kurera mig. Kanske hjälper hennes upppassning mig att bli frisk? blir kvar där tills imorrn då det blir födelsedagskalas för henne tilsammans med släkten, familjen kommer ner då också! + att Mandy kommer ner på besök fram tills måndag, weiii! :) får se vad vi hittar på för bus

förövrigt funkar min lilla dator hur bra som helst, NÖJD är jag

sköt om er så länge,


Kommentarer
Postat av: martina

saknar dig med snyggo!

2009-03-13 @ 21:29:55
URL: http://maaerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0