lekke


skön söndag, efter en leksands-utgång igår så åt jag o maja frulle/lunch på siljan efter de drog vi inkl gabbe o wigert vidare mot majas soffa för filmtime med chips,glass o dipp helt OK dag alltså;)

gårdagen va kul! började med middag på borren, är förövrigt så jäklans komiskt att man då aldrig kan undvika folk hah

sen blev det förferre hos majs:) amanda ja o emma drog mot brorsan o hans lagkompis studentlya innan lucky, VI ÄR BÄST
tänk att tillochmed brorsan kom in på huset tillslut.. eller iof, vem kommer inte in där? får nog börja vänja mig vid tanken att han o jag kommer väl börja hänga på samma fester, men de blir kul hehe
träffade på massor med värdefullingar därinne, så kul o se er!
aa skriver verkligen från allt o ingenting som ploppar upp i huvudet här nu alltså:P ni kan ju försöka hänga så gott ni kan iaf!

nu har jag nästan varit här uppe i 2 veckor, hjälp vad tiden rinner iväg, varit hus o hästvakt i 5 dagar, hur underbart som helst. Sturängsgattu mår man verkligen bra av, speciellt när man har någon bra med sig vid sin sida, tack för massa skruvade dagar EMMA. o hjälp av syskon o andra kompisar har också varit guld!

nej nu får jag ta o lugna ner mej med skrivandet här
och juste, får inte glömma att ta upp att jag skypade med älsklings-lisa igår också :D
so long



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0