miles away


o gud vad jag ska tvätta idag.. eller ja lite grann åtminstånde. Louise kommer hit till mej efter 3 sen ska vi hem till henne för sleepover:)
har upptäckt madonnas låt, miles away lyssna på den, tummen upp
för övrigt så åker jag hem till lilla leksand på torsdag, främst för jobb i 5 dar + träffa mina beloved friends och familj! ska bli jätte kul, känns skönt att ha lite hemvändor med några veckors avstånd sådär.
kollade på maolus morgonprogram på fyran imorse, visades sommarmode i högsta grad. GE MIG SOMMAR eller åtminstånde vår, den är inte så tokig den heller:) såg en glimt av den igår, verkligen en glimt för den varade inte länge kan jag säga. Idag ser det ut som rusk igen, inget pepp här inte.. eller jo kanske lite ljus i tunneln ser jag eftersom familjen åker till Malta i juni, yesyesyes!

plikten kallar! ta hand om er så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0