våfflor och skärholmen


A nu är jag nere i stockholm igen efter en helg i leksand med födelsedagskalas, jobb och ridning:)
Blev jobb och dejt med mormor igår också, kanonbra!
Johanna ringde mig i morse och vi bokade dejt, shopping dejt  Blev ännu ett par skor till samlingen, det är vi glada för ;) sen lite hushålls-shopping också på det.
Sitter nu nerknölad i soffan efter min, emelie och johannas våffel-middag

imorrn blir det jobb och sen en utgång på det tillsammans med tjejerna ;)

sänder en liten tanke genom mitt inlägg till emma som är i stensund på infovecka, det där kommer gå gallant hjärtat!

Sköt om er så länge


Kommentarer
Postat av: emma

du är alldeles för söt min vän <3 :)!

2009-03-13 @ 20:25:41
URL: http://linderemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0