edward really is my prince


en ny vecka och nya tag,
hänt en del sen jag skrev sist. 2 veckor sen sist ojoj
första hemma helgen här nere kom emma och amanda med ner :) fredagskvällen började med middag och mys, för laddning inför morgondagens fest och grillning. och om vi taggade och om vi hade kul, blev ju tillochmed en liten klassträff inkl. andra festprissar  grymt kul:) kan nog prata om den helgen ett tag alltså, kan leva på det ett tag också för den delen. haha
Amanda drog hem på måndagen, bizzy woman;) medans emma stannade till tisdakvällen då vi hann med att träffa lisa en sväng här nere också :) och amanda kunde inte hålla sig borta länge för att dagen efter,onsdag var hon här nere igen över dagen;) och jag bestämde mig för att hänga på henne till dalarna för lite valborg i gagnef, trevligt och sen vidare på släktträff/förlovning!
Helgen som var fördrevs med jobb och umgänge med anna och hennes 2 kompisar
det går fort här i svängarna, händer kanske inte allt för intressanta grejjer men händelser som iallafall betyder ngt för mig

idag, tisdag har jag jobbat några timmar och sen käkat och umgåtts lite med mormor!
väntar nu på att anna ska komma hem så det kan bli lite film, yes man i dethär regnvädret. Skittrist med regn men antar att det behövs såhär efter en tid av sommarkänsla i april/maj..
men bara att blicka frammåt, ser fram emot en schysst sommar och om några veckor bär det av till Malta, can't wait

nu börjar elin bli lite småhungrig igen och kanske att vi har ngt gott som väntar i köket
Ta hand om er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0