M for Monday


kände för lite uppdatering.. helgen bestod av jobb samt en utgång, o herrejösses vilken utgång det blev, så det räcker och blir över på länge för mig..

Idag är det måndag och jag och anna begav oss in mot stan vid lunchtid för att träffa martina! Det blev lunchning på bethoven's vid sergelstorg och sen lite fönstershopping och soolning i det underbara vädret!
Jag vågade mig ut i shorts idag tillsammans med mina vita ben..
på onsdag blir det dalarna, längtar faktiskt till lilla staden leksand, hemmåt till familj o vänner
tror jag ska börja ta mig an packningen nu snart också, MALTA på söndag!

HP3, det är tänk att det snart har gått ett år sen studenten!



Kommentarer
Postat av: Martina

mkt trevlig dag!

2009-05-26 @ 22:15:15
URL: http://maaerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0