weekend


ännu en helg förbi .. och fort går dom!
Fredags efter jobbet kom maja neråt mot stockholms stad och vi hade chillkväll i lägenheten och åkte sen in mot stan, mötte anna och tog sällskap hem. Och påtal om den hemresan så va det en historia i sig! hamnade mitt i ett ungdomsbråk, satt i samma t-vagn. Hjälp vad läskigt, inget på lek inte. Hemsk att bara sitta och se på men vem vågar sätta stopp?
som tur va gick det förhållandevis bra, utifrån vad vi fick se men obehagligt var det
Nog om det, igår vankades det jobb i några timmar och sen fick jag och anna maja som middagsgäst :)
Vi tre drog sen vidare mot johannas place för lite förfest aktigt.. även fast  jag då skulle ha jobb helg och inget annat men har man turen att få komma in vip på ställen är det inte så mycket att tacka nej till :P
kvällen slutade alltså på lovley Ambassadeur
Kul var det men inte lika kul att gå till jobbet idag, tröttare än tröttast, men nu ligger jag här i soffan efter att ha kollat på oslagbara mammamia (enligt mig och annas kabbaré liknande intensiv tittande,haha) och ska strax besöka john blunds värld..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0