sleepey sunday


17.58 , ska strax springa ner i tvättstugan igen Äntligen tvättid med andra ord!
full fart. avslutar dagen med tacos och en bra film tror jag. trött så in i bängen är jag. Blev laroy och spyan igår med anna och ullis, över förväntan. Min kväll slutade bra med andra ord!
Förövrigt hade jag bra dagar uppe i leksand, familjetid (så gott det går) , chill med tjejerna, promenader, friskis & svettis - jäklar för träningsverk men bra att känna att man kommer igång!
åkte tillbaka ner till jobbet i torsdags, jobbar fram tills nu på tisdag och sen upp till tandläkaren i leksand, börjar bli dags för en rutinkoll men kanske inte blir så att man åker 30 mil för den varje gång kanske..
sen ska jag hinna med att mysa lite på siljan och ta hand om lite grejjer däruppe också innan jag åker ner igen tänkte jag.
Skyttetrafik här haha

någon som har spotify invite till övers? tappat mitt och jag tror anna börjar bli trött av att jag smyger mig in på hennes titt som tätt haha

lite blandade blider från veckan kommer här , börjar få pejl på de här med mobilbilderna nu faktiskt!














Kommentarer
Postat av: Maja.

Han är ju grym, älskar duetten och alla andra klipp med honom:)

I Trysil är det bara bra men håller på att ruttna bort av tristess eftersom det inte är nå folk här än:S Hur är det i Sthlm? Förresten, om du vill ha spotify så finns det en sida där du kan göra en egen utan invite:)

2009-10-12 @ 10:49:17
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maja.

http://datorkanalen.se/blogg/sa-far-du-en-spotify-invite kika på den här länken så gör du bara som de står, jag skaffade min spotify på det sättet. Borde funka nu med:)



Ja men självklart kör vi en liten reunion i Trysil i vinter, ska beordra alla tjejerna:D Åker du nå skidor eller så?



Kraam!

2009-10-12 @ 12:45:35
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maja.

faan såg nu att den där sidan inte funkade längre:S sök på spotifu invites på google så hittar du säkert en fusksida:D

2009-10-12 @ 12:48:57
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0