obsessed


a jag vet inte hur stephanie mayer har lyckats göra såbra böcker/historier som hon har gjort men helt galet bra är det. Sjukt att man kan bli så äckligt facinerad och besatt eller leva sig in i av att läsa ett par böcker. Har verkligen hamnat helt inne i dom och jag är helt säker på att det inte bara är jag som har hamnat där. Säger bara 20 november, anna och jag frontroad på bioparketten alltså

för övrigt är det tordag imorgon, ledig, dejting med frida:D, lunch med lisa och manda kommer nu ikväll!
och flytt på det i helgen, STIGBERGSGATAN nu kommer vi


kolla på honom bara




Kommentarer
Postat av: emma linder

allt kommer att läsa sig till det bästa gumman

2009-09-21 @ 12:35:47
URL: http://linderemma.blogg.se/
Postat av: Maja.

jag vet precis vad du menar, de är sjukt beroendeframkallande, både böckerna och filmen:) precis som du ska jag sitta där längst fram och dreggla, vara fascinerad och tappa hakan över new moon:D

2009-09-24 @ 22:48:09
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0