Nyårsafton

Hey there,

3 dagar har gått sen vi kom hit. Vi bor i en stad som heter Guildford, ungefär 30 min till London town. Här bor jag och Louise som prinsessor hos min syssling Lina, hennes man Joubert och deras 2 månader baby Tristan.

England, känns bra. Ännu bättre efter att ha varit en dag inne i London. Fick tillochmed hys om vilken butik jag ska jobba i och en arbetskamrat från Svea. Svenskar verkar förövrigt ha invaderat London, kanske som alla andra nationaliteter ?
Klockan är 17.57 och det nya året räknas in! Louise och jag står för middagen ikväll, och skumpa på det.
Vi får se vart kvällen slutar, men ut o se oss om ska vi iaf :)

1 Januari 2011 spenderas i London.
Hej så länge så hörs vi snart





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0