April April

here we go again
Jag vet inte men jag har en förmåga att inte vilja skriva inlägg. Skriva om allt extra roligt man har gjort när man har haft besök här. För det gör mig bara sorgsen ist för glad. Att det är så himla trist när folk åker. Allt ska jämt vara så intensivt o sen iochmed det står man i chock när alla har åkt tillbaka till sitt. Jag är då ingen ensam varg. Det är så det känns nu i skrivande stund och har känts sen sista besöket var här förra helgen - Anna o Johanna.
Men gud så kul vi hade!
Dom fick fredagen för sig själva då jag krigade på at work med vouge-dagen hos oss. På kvällen slängde vi i oss en riktig steak, ribbs på steakhouse och några öl till den. Lördagen stod för strosning på stan och ioch med 23 GRADER varmt, (hör o häpna) så styrde vi kosan mot Hyde Park med luch picknick i bagaget.
Sen svirade vi om och svängde våra lurviga till småtimmarna

En helgs timmar kan verkligen utnyttjas till fullo

Nu blir det tomt i en vecka sen kommer la familia, tjocka släkten kan man väl nästan säga. För den här gången kommer mamma, systrar, moster, kusiner, extra kusiner och morfar o Mona!
Imorgon ska jag köpa mig ett par sandaler.. kan inte hålla mig ifrån COS och deras sommar-feeling dom ger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0