1 Mars


Tycker det enda jag säger är att dagarna rusar iväg.. men det gör dom verkligen. Kommer ihåg när jag satt där på flygplatsen påväg hit med en knut i magen för oron och nervositeten över London, hur !länge" vi skulle vara här och hur pass påfrestande det skulle bli. Men det har inte varit så farligt, man vänjer sig snabbt. Det är alltid lättare än vad man tror. Men ändå vill man nog ha den där känslan först, för då är det så mycket lättare att ta sig igenom det man inte vet något om, som sen visar sig vara lättare än vad man trodde.
Tur att SKYPE finns så jag kan nå mina käraste hemma i Svea och tur att jag har min vapendragare med mig här borta, Louise. Ynka 2 månader mellan oss och vi har suttit ihop sen vi såg världen för fösta gången, haha. Kusin-syskon band.

Idag är jag ledig, fick frågan vad jag ska göra idag.. inte ett skit. haha
Jobbat 6 dagar i streck och imorgon börjar yttligare 6 dagar.
Så jag tycker att jag är värld; Powerwalk, datorn, latte, tvätt och matlagning på schemat!

Önskar mig eftermiddags sol.. får se vad vädergudarna kan ställa upp med. Häromdagen var det faktiskt 10+ och SOL







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0