19th

Snabbspolning verkar vara min grej. Är inte en hejjare på att skriva här känner jag. Men men vad gör det om hundra år
Oaken har varit här, se ovan. Lika grymt roligt som alltid. Glädje
Satt på bussen hem igår och alla miljö runt omkring mig här gör att man kommer o tänka på saker. Bilder och minnen. Men frmförallt hur häftigt London är som stad, sätter sig som ett plåster på en och även fast jag åker hem om en månad är inte London ett avslutat kapitel än. Vem vet när jag vill komma tillbaka?
Tills att jag gör det ska jag hem först, hem till svea. För sommar och gemenskap med alla man har hemma för givet. Att ha folk runtomkring sig är något jag sätter högre än någonsin efter min tripp hit.
Först av allt längtar jag efter kramkalas på Arlanda flygplats!
Nu blir det lunch, kör på ledighetslyx.. havregrynsgröt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0