MAY




Är det redan maj? och jag har inte varit så värst aktiv här på bloggen märker jag.
Men här är jag iaf! En månad har nästan gått sen sist.
Har hunnit haft hela familjen *2 här i princip. 11 pers för att vara exakt. Mammor o morfar o extra kusiner o systrar. Helt underbart kul har det varit, för att inte tala om flummigt. Men då är allt som vanligt . Och tomt som skjutton blev det när dom åkte. Fasiken., men det är inte långt kvar tills hemgång nu.

Bröllop har England haft också, vackert. Vilken klänning! Alexander Mqueen.

I helgen blir det Guildford och familjen Le roux. Har en chill-helg framför mig, det gillar jag.

Nästa vecka kommer min ek också , Lisa Ek. Kan inte bli bättre.

Så tills dess ska jag bara ladda, ut o springa och vara redo för en fartfylld vecka !
5.e maj idag, alltså knappa 1.5 månad kvar in town. Känns lite småkontisgt faktiskt

och juste, idag byter vi rum här i lägenheten också, till ett dubbelt så stort. Halleluleja på den



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0